آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»املاک»در و پنجره»درب ضد سرقت سور ترکیه
درب ضد سرقت سور ترکیه-pic1

درب ضد سرقت سور ترکیه

درب ضد سرقت سور ترکیه
لنگه درب ضد سرقت سور ترکیه از 2 لایه ورق 1.5 میلی متر تشکیل شده است که ما بین آنها فوم پلی اورتان فشرده تزریق شده است قطر لنگه درب ضد سرقت سور ترکیه 7 سانتی متر بوده و در مورد امنیت درب های ضد سرقت سور می توان بیان کرد دارای قفل های 14 زبانه مولتی لاک می باشد. درب ضد سرقت سور ترکیه دارای 6 عدد پیم ثابت پشت لولای گاو صندوقی می باشد. روزت هایی از جنس الماس دارد که امکان سوراخ کردن با دریل را بر روی قفل درب ضد سرقت غیر ممکن کرده است.
رویه درب ضد سرقت سور ترکیه از جنس ام دی اف بوده که روکش ها پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع می باشد. ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت سور ترکیه پشت تا پشت چهارچوب 210*113 می باشد که بعد از نصب کاور درب ضد سرقت پشت تا پشت چهارچوب 212*116 سانتی متر می شود.
درب های ضد سرقت سور ترکیه دارای سرتیفیکیت ضد دزد از کشور انگلیس می باشد. نصب این دربها بر روی فریم انتظار فلزی انجام می شود. نصب درب های سور ترکیه با جوشکاری انجام می شود و پس از نصب درب ضد سرقت سور ترکیه باید در پشت چهارچوب با سیمان پر شود. درب های ضد سرقت سور ترکیه یکی از محکم ترین درب های ضد سرقت در دنیا بوده و کمپانی سور ترکیه همه ساله هزاران درب را به کشور های مختلف دنیا صادر می کند.
شرکت آرتام ایده سازان پارسیان مفتخر است که واردکننده انحصاری این درب ها در ایران می باشد رضایت مندی مشتری را سر لوحه کار خود قرارداده است.
https://www.artamsazeh.com
درب ضد سرقت
درب ضد سرقت سور ترکیه
آتار درب سلماس
آرتام ایده سازان پارسیان


آگهی دهنده: شركت آتار درب سلماس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - در و پنجره در تهران
آدرس: بلوار میرداماد- میدان محسنی- نبش خیابان آزیتا- ساختمان کامیار- طبقه اول- واحد5
قیمت: تماس بگيريد
به روز شده در:۱۳۹۷/۱۲/۲۸
بازدید: 566 بار
ایمیل: